Nowe Centrum Pomocy PANSA Drony

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, a konkretnie Dział Koordynacji Operacji Bezzałogowych Statków Powietrznych w PAŻP uruchomił swoje Centrum Pomocy PANSA Drony, oparte w głównej mierze na FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania.
Do Centrum Pomocy można trafić albo przez pozycję z menu na stronie PAŻP – podstronie poświęconej operacjom SBSP (adres www: https://www.pansa.pl/pansautm_news/) albo bezpośrednio na nieco mniej przyjazny użytkownikom adres www: https://pansa.atlassian.net/servicedesk/customer/portals.

Prócz najczęściej zadawanych pytań, które padają od użytkownicy dronów na forach, grupach dyskusyjnych i w bezpośredniej komunikacji z PAŻP, w Centrum Pomocy PANSA Drony można korzystać również ze szczegółowych filmów instruktażowych wyjaśniających działanie takich systemów jak KSID (drony.gov.pl) czy aplikacji DroneTower. Ponadto użytkownicy Centrum Pomocy mogą skorzystać z dedykowanych formularzy kontaktowych i w ten sposób konsultować z PAŻP np. procedury operacji do uzyskania zezwoleń na operację w kategorii szczególnej, uzyskać wsparcie techniczne, sugerować zmiany i ulepszenia w systemach teleinformatycznych, tudzież zgłaszać odnalezione w nich błędy.
Trzeba przyznać, że trochę brakowało takiego centrum pomocy od PAŻP, gdzie wszystkie informacje byłyby w jednym miejscu (ULC zrobił to już dawno na swojej stronie internetowej, również w formie FAQ: https://ulc.gov.pl/pl/drony/informacje-ogolne/czesto-zadawane-pytania-faq).
Jeśli treść powyższego artykułu była dla Ciebie przydatna lub ciekawa możesz postawić mi kawę, którą uwielbiam i motywuje do dalszego pisania ;)
Brak komentarzy